حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ظرفیت‌های عظیم کشور در بخش کشاورزی برای تولیدات غذایی
06 شهریور 1401 - 18:34
شناسه : 13749
6
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ما با ظرفیت‌های کلان در بخش کشاورزی می‌تواند صاحب قدرت غذایی در منطقه جنوب غرب آسیا باشد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز در نشستی در رسانه ملی به بررسی برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی پرداخت و افزود: برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت سیزدهم از ابتدا با نگاه و چشم‌انداز کلی براساس ظرفیت‌های کلان و عظیمی است که در بخش کشاورزی در کشور ما وجود دارد.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: جدای از اینکه این ظرفیت‌ها را عملی کردیم یا نشده، ما بهترین شرایط کشاورزی و تولید غذا را در جنوب غرب آسیا داریم، بنابراین می‌توانیم بهترین کشور در تولیدات غذا در منطقه باشیم و صاحب قدرت غذایی نسبت به دیگران در منطقه باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: جمهوری اسلامی می‌تواند صاحب اقتدار غذا و تولیدات غذایی باشد، یعنی جدای از امنیت غذایی در یک سطح بالاتری در حوزه غذایی هم باشد و غذا هم یک بخشی از اقتدار ملی است که در حوزه قدرت می‌دانیم که در دنیا هم همین‌طور است، هر کس دستی در غذا دارد صاحب قدرت است و جمهوری اسلامی می‌تواند در جنوب غرب آسیا دارای قدرت غذایی باشد، ظرفیت‌های ما از رقبا و قدرت‌های غذایی منطقه بیشتر است.

دکتر ساداتی‌نژاد تصریح کرد: این نوع نگاه کلان ماست که ما به کمک علم، فناوری و رفتن به سمت کشاورزی اقتصادی و تجاری می‌توانیم با تأمین امنیت غذایی به سمت تولید قدرت و اقتدار غذایی هم برویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.