حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عبور خرید تضمینی گندم از مرز ۲ میلیون تن
02 خرداد 1401 - 21:01
شناسه : 11895
5
شرکت بازرگانی دولتی ایران همزمان با عبور میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان سراسر کشور از مرز ۲ میلیون تن، استان خوزستان را به عنوان رکورددار خرید گندم در کشور اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، از مجموع دو میلیون تن گندم خریداری شده در سراسر کشور، استان خوزستان با یک میلیون و ۲۵۵ هزار تن، ۶۳ درصد کل خرید گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، بعد از استان خوزستان به ترتیب استان‌های فارس با ۱۶۰ هزار تن، ایلام با ۱۳۷ هزار تن و کرمان با ۱۲۷ هزار تن، در مجموع ۲۱ درصد کل خرید گندم کشور را در اختیار دارند و بعد از خوزستان، رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است، تا پایان اردیبهشت‌ماه، ۱۶ درصد گندم باقی‌مانده از سایر استان‌ها خریداری شده است در حالی که تحویل این محصول استراتژیک در تعدادی از استان‌های کشور هنوز آغاز نشده که با شروع خرید در آن استان‌ها، بالطبع آمارهای ارائه شده نیز دستخوش تغییر خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.