حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عدم کمبود در تولید و توزیع روغن
23 اردیبهشت 1401 - 11:01
شناسه : 11657
3
دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از کارخانه تولید روغن در شهرری، در ارتباط مستقیم با بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار کرد: در تهران بیش از 3 هزار تن تولید روغن خوراکی داریم و مصرف خانوار در تهران حدود 700 تن است.
ارسال توسط : منبع : کشاورز نیوز
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی افزود: از محل تولید این واحد روزانه 500 تن روغن در تهران توزیع می‌شود.

دکتر ساداتی نژاد با اشاره به ازدحام مردم در فروشگاه‌ها برای خرید روغن عنوان کرد: این ازدحام به دلیل تغییر نرخ محصولات ایجاد شده است و کمبودی در تولید و توزیع روغن وجود ندارد. از فردا روغن با نرخ جدید در تمام فروشگاه‌های سطح تهران موجود خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: 140 هزار تن روغن خام در ماه در کشور مصرف می‌شود که در اردیبهشت و با تخصیص روز گذشته، بیش از 200 هزار تن روغن خام بین کارخانجات روغن توزیع کرده‌ایم. کمبود روغن خوراکی در کشور نداریم و از مردم بابت صبر و اعتمادشان تشکر می‌کنیم.

دکتر ساداتی نژاد در رابطه با وضعیت مرغ و تخم مرغ گفت: مصرف روزانه تهران 1200 تن مرغ است و امروز میزان مرغ گرم و منجمد در تهران به 1600 تن رسیده است و امروز که روز تعطیل است و عموماً عرضه مرغ گرم انجام نمی‌شد، کشتار انجام می‌شود و مرغ گرم در بازار توزیع خواهد شد. در اردیبهشت 20 هزار تن مازاد تولید مرغ داشته‌ایم و 130 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است، همچنین مازاد تولید تخم مرغ داریم و مشکلی در تأمین این دو کالا در کشور وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.