حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عرضه مرغ قطعه‌بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچنان متوقف است
25 فروردین 1400 - 18:25
شناسه : 7111
9
نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: توزیع کالاهای مصرفی و اساسی مشکلی ندارد و فقط در عرضه مرغ قطعه‌بندی شده، مشکل داریم زیرا هنوز به کارگاه‌های بسته‌بندی سهمیه مرغ نداده‌اند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

You are hacking your site، منصور عالی‌پور، در مورد تدابیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای مشارکت در عرضه اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، مقرر شده کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج، روغن مصرف خانوار، خرما، گوشت و… با قیمت دولتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو این اتحادیه عرضه شود.

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: توزیع کالاهای مصرفی و اساسی مشکلی ندارد و فقط در عرضه مرغ قطعه‌بندی شده، مشکل داریم و این کالا در فروشگاه‌ها فعلاً عرضه نمی‌شود زیرا هنوز به کارگاه‌های بسته‌بندی سهمیه مرغ نداده‌اند.

عالی‌پور درباره اینکه با توجه به برداشته شدن ممنوعیت عرضه مرغ قطعه‌بندی شده، آیا عرضه در فروشگاه‌ها از سر گرفته شده است یا نه، گفت: مرغ به صورت کامل عرضه می‌شود اما فروشگاه‌هایی که مرغ قطعه‌بندی عرضه می‌کنند هنوز کالایی دریافت نکرده‌اند؛ در حال رایزنی هستیم و گفته‌اند طی همین روزها مشکل حل می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص سایر کالاها مشکلی وجود ندارد و حتی در مورد روغن نیز روال سابق برقرار است و مشکلی در عرضه نداریم.

عالی‌پور گفت: همچنین به‌دلیل استقبال مردم از خرید کالاها در این ایام، تخفیفاتی برای عرضه در نظر گرفته شده است؛ به‌عنوان مثال برای کالاهای لبنی بین ۵ تا ۱۰ درصد و خرما ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مورد قیمت‌گذاری کالاها نیز اظهار داشت: قیمت‌گذاری برخی کالاها از سوی سازمان حمایت انجام می‌شود که این نرخ‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاملاً رعایت می‌شود؛ مابقی کالاها نیز که از سوی تولیدکننده قیمت‌گذاری می‌شود با تخفیف به مشتریان عرضه می‌شود.

وی درخصوص نظارت بر عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گفت: در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازرسین اتحادیه و اتاق اصناف، دائم سرکشی می‌کنند و نظارت‌ها به صورت عمومی و جامع است و به‌دلیل آغاز ماه مبارک، نظارت‌ها تشدید شده تا کالاها به صورت انبوه عرضه شود و گرانفروشی صورت نگیرد.

عالی‌پور در مورد ساعت کار فروشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا ساعت ۲۲ فعال هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.