حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
فراهم‌شدن مقدمات خرید توافقی میوه شب عید توسط تشکل‌های کشاورزی
25 آبان 1401 - 10:12
شناسه : 14819
5
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تأمین میوه شب عید توسط تشکل‌های بخش کشاورزی و با مدیریت و نظارت این سازمان انجام شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس محمدعلی نیکبخت افزود: مقدمات کار برای خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید از طریق تشکل‌های بخش کشاورزی و بدون دخالت دولت فراهم شده است.

وی اظهار داشت: برای آن که سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی به درستی عملیاتی شود، باید اجرای آن را به تشکل‌ها به عنوان مجریان اصلی بسپاریم.

مهندس نیکبخت ادامه داد: تشکل‌ها، اتحادیه‌ها، اصناف، تعاونی‌ها و انجمن‌ها بخشی از کشاورزان را در عضویت خود دارند و و باید سیاست‌های وزارتخانه را اجرا کنند و برای موفقیت در این کار ضروری است، آن‌ها را باور کنیم و در راستای توانمندسازی و سپردن مسئولیت‌ها به تشکل‌ها اقدام کنیم.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم از خرید تضمینی محصولات فاصله بگیریم، تصریح کرد: در صورت ضرورت و در مواقعی که بخش خصوصی برای خرید توافقی ورود پیدا نمی‌کند، برای جلوگیری از ضرر کشاورزان و بهره‌برداران خرید تضمینی را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در راستای واگذاری برخی مسوولیت‌ها به تشکل‌های کشاورزی در دوره جدید مدیریت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بخشی از محصولاتی که خرید تضمینی می‌کردیم، اکنون تشکل‌ها به صورت خرید توافقی انجام می‌دهند و این روش به دولت، تولیدکننده و مصرف‌کننده کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.