حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
فعالیت سامانه مشاوره تلفنی کشاورز به صورت آزمایشی در سراسر کشور
11 مرداد 1401 - 11:24
شناسه : 13241
4
مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی ترویجی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی از راه‌اندازی تلفن گویا کشاورزی در سراسر کشور به صورت آزمایشی خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، علیرضا سیداسحاقی، مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی ترویجی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی در گفت‌وگویی از راه‌اندازی تلفن گویا کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح ابتدا به صورت پایلوت در پنج اسـتان کشور (اردبیل، لرستان، خراسان رضوی، فارس و آذربایجان شرقی) راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در کل کشور به­‌طور آزمایشی وارد چرخه ارائه خدمت به جامعه کشاورزان شده است.

وی در خصوص افق پیشرو توسعه کمی و کیفی این سامانه گفت: برنامه‌ریزی راه‌اندازی رسمی سامانه کال سنتر در کل کشور، امکان تعریف گویش و زبان محلی برای هر استان و امکان تشخیص مکان تا سطح دهستان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی ترویجی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی خاطرنشان کرد: هرگونه تحول در بخش کشاورزی نیازمند تحول و تغییر در فرآیند تولید و انتقال تکنولوژی بوده که در این میان ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی و ترویجی، ابزار اصلی تسریع در ایجاد این تغییرات است.

وی با بیان اینکه سامانه تلفن گویا به همت مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و معاونت آموزش و ترویج کشاورزی به‌عنوان یک ابزار ارتباطی دو سویه از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ کلید خورده است، تصریح کرد: این اقدام با هدف برقراری ارتباط مستقیم متخصصان و کشاورزان و بهره‌برداران و پاسخگویی به سوالات تخصصی کشاورزان انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.