حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قیمت مصوب تخم‌مرغ درب مرغداری ۹۵۰۰ تومان و سطح عرضه ۲۰ هزار تومان
17 شهریور 1399 - 14:19
شناسه : 3822
6

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: قیمت مصوب تخم‌مرغ در درب مرغداری‌ها باید 9500 تومان در هرشانه و 11 هزار توان در هر کیلوگرم است و در فروشگاه‌ها نیز حداکثر می‌تواند 20 هزار تومان در هر شانه عرضه شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: قیمت مصوب تخم‌مرغ در درب مرغداری‌ها باید 9500 تومان در هرشانه و 11 هزار توان در هر کیلوگرم است و در فروشگاه‌ها نیز حداکثر می‌تواند 20 هزار تومان در هر شانه عرضه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایلنا، داوود موسوی، افزود: این قیمت‌ها به سازمان‌های صمت استان‌ها ابلاغ شده و بازرسان براساس قیمت‌های مصوب در درب مرغداری‌ها و فروشگاه‌ها، رصد و کنترل قیمت تخم‌مرغ را در دستور کار دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف از سوی واحد تولیدی یا صنفی مرتبط، موارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی رسیدگی‌کننده معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: همزمان برای تعدیل قیمت این کالاها در سطح عرضه هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره‌بار برای عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب انجام شده که با شروع طرح می‌تواند به مدیریت بازار این کارها کمک نماید.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد: از نظر این سازمان قیمت مصوب برای عرضه در درب کارخانه، همان مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و غیر از این قیمت، تخلف به شمار می‌آید و حتماً با متخلفین برخورد می‌شود.

موسوی با اشاره به این موضوع که قطعاً روند تشدید بازرسی‌ها و نظارت در سطح بازار برقرار خواهد بود؛ تصریح کرد: البته بخش تولید نیز دغدغه‌هایی دارد و موارد مدنظر تشکل مربوطه در حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درخصوص تأمین نهاده‌های دامی موردنیاز، مطرح و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس و سایر عوامل مرتبط به این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.