حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی در راه است
22 فروردین 1402 - 12:53
شناسه : 16341
4
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: محموله‌های گوشت مرغ گرم وارداتی برای تنظیم بازار و تأمین بخشی از نیاز کشور در راه است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی ضمن بیان این مطلب افزود: تاکنون شرکت پشتیبانی امور دام دو یا سه محموله گوشت مرغ گرم وارد کرده و بخشی از آن هفته گذشته با قیمت مناسب در استان تهران توزیع شده است.

شهیاد آبنار در همین حال تصریح کرد: تمام اقلام پروتئینی از جمله گوشت مرغ و قرمز با نظارت و کنترل کامل سازمان دامپزشکی کشور در مبدأ انجام می شود و پس از تأیید از صحت و سلامت، محموله‌ها وارد کشور می شوند.

وی متوسط قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در بازار را ۶۳ هزار تومان عنوان کرد.

آبنار درباره عرضه گوشت مرغ منجمد نیز اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد نیز با قیمت هر کیلو حدود ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود و ذخایر مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام، کافی و مطمئن است.

وی ادامه داد: برنامه‌ای به شرکت پشتیبانی امور دام ابلاغ شده که بر اساس آن باید نسبت به عرضه مرغ منجمد در سطح بازار و در کل کشور اقدام کند.

مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: گوشت مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد و کمبودی در ماه مبارک رمضان نداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.