حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مدیریت آب در بخش زراعت یکی از کلیدهای اصلی برای موضوع خاک
14 آذر 1401 - 14:17
شناسه : 15043
5
معاون وزیر در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مدیریت آب در بخش زراعت یکی از کلیدهای اصلی برای موضوع خاک است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس علیرضا مهاجر، معاون وزیر در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در همایش روز جهانی خاک گفت: زایشگاه تولید خاک زراعی جنگل‌ها هستند و به همین دلیل حفظ جنگل‌ها، حفظ خاک زراعی است.

وی با اشاره به این که مدیریت آب در بخش زراعت یکی از کلیدهای اصلی این بخش برای موضوع خاک بوده و باید به آن توجه کنیم، افزود: حفاظت خاک با کشاورزی حفاظتی در حال انجام است که صرفه‌جویی در انرژی، وقت و حفاظت از خاک را در پی دارد.

معاون وزیر در امور زراعت با تأکید بر این که در کودهای شیمیایی باید به سمت کودهای دوستدار محیط زیست پیش برویم، گفت: با استفاده از سموم دوستدار محیط زیست می‌توانیم تولید آلودگی خاک را کاهش دهیم.

وی افزود: از طرح‌های مهم در حال اجرا در دولت سیزدهم در وزارت جهاد کشاورزی اجرای الگوی کشت است که می‌توانیم شرایط را برای زراعت بیشتر کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.