حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
معرفی شرکت‌های برتر صنایع شیرایران
22 مهر 1399 - 10:59
شناسه : 4560
6

در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت‌های تابعه برتر، معرفی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد، شرکت‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت‌های تابعه برتر، معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد، شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، گلپایگان و تهران به‌عنوان سه برگزیده شرکت‌های تولیدی صنایع شیر ایران، معرفی شدند.

برپایه این گزارش، شرکت‌های پگاه فارس و همدان نیز از میان شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری، رتبه برتر را کسب کردند و در حوزه فروش شرکت بازار گستر پگاه منطقه پنج نیز به‌عنوان شرکت برتر توزیعی معرفی شد.

طی بررسی عملکرد شش ماهه اول شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، شرکت‌های شیر خشک نوزاد و آتیه پگاه حائز رتبه برتر شدند و شرکت پگاه خوزستان هم توانست بیشترین میزان رشد را محقق کند.

گفتنی است، در این نشست که به میزبانی پگاه تهران و با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد، مدیران شرکت‌های تابعه نیز به صورت آنلاین حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.