حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مهندس موسوی آمد تا به پیکر نیمه جان تعاون روستایی نفس تازه‌ای بدمد
15 تیر 1400 - 14:07
شناسه : 8075
5
مهندس سید محمد موسوی از مدیران خوشنام بخش کشاورزی که سابقه معاون وزیری در وزارت جهادکشاورزی، معاون برنامه‌ریزی و معاون مالی و اداری استاندار، ریاست سازمان جهادکشاورزی استان تهران، مدیرکلی مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی و مدیرکلی بیانزدایی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور را در کارنامه خود دارد؛ با تدبیر شایسته وزیر جهادکشاورزی، امروز و طی مراسمی جانشین محمدعلی طهماسبی به عنوان مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی شد.
ارسال توسط : نویسنده : مهندس محمودرضا عیسی خانی دانشجوی دوره دکتری تخصصی کشاورزی (زراعت) منبع : داغ (دیده بان امنیت غذایی)
پ
پ

مهندس موسوی در دوران مدیرعاملی خود در سازمان مرکزی تعاون روستایی در دولت نهم، توجه خاصی به تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها داشت و با واگذاری امور تصدی‌گری و تنظیم منطقی روابط سازمان با شبکه تعاونی‌ها، از دخالت در امور تعاونی‌ها و انجام اقدامات فراقانونی پرهیز می‌کرد. همچنین صاحب برنامه بودن و برنامه‌پذیری از ویژگی‌های بارز مهندس موسوی محسوب می‌شد، ضمن اینکه وی آشنایی و احاطه و نگاه علمی مناسبی نیز به این سازمان داشت. مهندس موسوی در دوران پیشین مدیریت خود اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی را پس از 40 سال از تصویب قانون، به‌منظور گسترش نظارت و رها شدن سازمان مرکزی تعاون روستایی از تصدی‌گری تشکیل داد و به حمایت از این اتحادیه پرداخت. از دیگر دستاوردهای دوران مدیریت 20 ماهه قبلی وی در سازمان مرکزی تعاون روستایی می‌توان به صداقت، تلاش شبانه‌روزی و استفاده از توانمندی‌های مدیران این بخش اشاره نمود که باعث بهبود شاخص‌های عملکرد در این سازمان شده بود.

لازم به ذکر است که در طول 8 سال گذشته با تغییر مداوم مدیران عامل سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی دچار فراز و نشیب‌هایی بوده که منجر به خروجی پایین این ظرفیت بالا در بخش کشاورزی شده است و این در شرایطی است که تولیدکنندگان برای تامین نهاده‌های مورد نیاز خود و از طرفی بازاررسانی محصولات با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده‌اند و به نظر می‌رسد با حضور مجدد مهندس موسوی دغدغه‌‌های تعاونی‌های کشاورزی کمتر شده و شرایط کلی حاکم بر شبکه عظیم تعاون روستایی بهبود قابل توجهی پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.