حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نشست وزیر جهاد کشاورزی به‌همراه مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتخب حوزه کشاورزی
24 فروردین 1401 - 21:14
شناسه : 11190
5
به همت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد: وزیر جهاد کشاورزی بر نقش محوری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال به شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز دارد و از این شرکت‌ها حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، به همت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، نشست صمیمانه‌ای با حضور دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتخب حوزه کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: فرصت دیدار با شرکت‌های دانش‌بنیان در ابتدای سال جدید را مغتنم می‌شماریم.

دکتر ساداتی‌نژاد با بیان این که باید شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی از نظر کمیت و کیفیت رشد کنند، ادامه داد: ما نیز در وزارت جهاد کشاورزی باید در به‌کارگیری این شرکت‌ها اقدام سریع‌تری داشته باشیم و خدمات و محصولات این شرکت‌ها را جذب کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شعار سال جدید و توجه مقام معظم رهبری به مباحث کشاورزی خاطرنشان کرد: امسال مقام معظم رهبری مصادیق بخش کشاورزی را در سخنرانی ابتدای سال جدید مثال زدند؛ بنابراین ما امسال رسالت سنگینی داریم و باید یک کار متفاوت نسبت به شعارهای ادوار گذشته انجام دهیم و یک موج مثبت از اقدامات جهاد کشاورزی در پایان سال ایجاد شود.

وی افزود: در برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال، شرکت‌های دانش‌بنیان نقش محوری دارند و از حمایت‌های وزارتخانه در جهت تسهیل عملکرد شرکت‌ها، حمایت از محصول تولیدی و خدمات دانش‌بنیان بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه دکتر قادری معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به ظرفیت‌های بالای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و پلتفرم‌های هوشمند گفت: گرایش به فعالیت‌های دانش‌بنیان حلقه مفقوده بخش کشاورزی و زنجیره غذایی کشور است و مطمئنا توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی نقش مؤثری در رشد و شکوفایی بخش تعاون و کشاورزی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.