حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
هدفگذاری برای توسعه گلخانه‌ها براساس سیاست‌های بخش کشاورزی
16 آذر 1401 - 12:08
شناسه : 15059
4
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، توسعه گلخانه‌ها را یکی از الزامات جدی برای اجرای طرح اصلاح الگوی کشت عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم برای توسعه گلخانه‌های کشور از سطح ۲۳ هزار هکتار کنونی به ۱۰۰ هزار هکتار هدف گذاری شده است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در حاشیه آئین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گلخانه، نهاده، آبیاری، ماشین آلات، پهپادها و ادوات باغبانی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی، گل و گیاه و گیاهان دارویی و صنایع وابسته در شیراز تصریح کرد: استان فارس جزو ۱۰ استان برگزیده کشور در توسعه گلخانه ها است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در راستای سیاستگذاری‌های حوزه اقتصاد مقاومتی و تدابیر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: با تدابیر دولت، در حال حاضر محصولی که با مدیریت آب، در سطح ۲۳ هزار هکتار گلخانه تولید می شود برابر با تولید در سطحی معادل ۱۵۰ هزار هکتار در فضای باز است.
دکتر رضازاده با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقلیمی باید به سمت توسعه گلخانه ها حرکت کنیم، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه در استان فارس با این میزان کیفیت که محصولات خیلی خوب از زیرساخت‌های سخت افزاری تا انواع و اقسام تکنولوژی و فناوری های روز بخش کشاورزی در آن به نمایش گذاشته شده، امیدوار کننده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.