حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
هوشمند شدن توزیع محصولات کشاورزی تا پایان سال
01 آذر 1400 - 10:50
شناسه : 10002
8
دکتر ساداتی‌نژاد گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی را باید تا پایان سال انجام دهد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امینت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار ما در وزارت جهاد کشاورزی این است که قرارگاه امنیت غذایی در تمام استان‌ها تشکیل شود. این قرارگاه باید به یک مجموعه قدرتمند در استان‌ها تبدیل و تمام موضوعات کشاورزی در این قرارگاه تصویب شود، مهم‌ترین بخش در تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی است و رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها به این قرارگاه در استان خود هویت و جهت می‌دهند.

دکتر ساداتی‌نژاد ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی مصوب ستاد اقتصادی دولت است و قرارگاه استانی امنیت غذایی هم مصوب ستاد تنظیم بازار است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت کشور، مسئولیت کل زنجیره از مزرعه تا سفره و بازاررسانی و کنترل بازار به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است.

به گفته او، سازمان مرکزی تعاون روستایی به دنبال توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی است و باید تا پایان ۱۴۰۰ تمام استان‌ها توزیع را هوشمند انجام دهند.

دکتر ساداتی‌نژاد گفت: تعاون روستایی در تلاش است تا توزیع میوه شب عید در استان تهران به صورت هوشمند انجام شود و امیدواریم در استان‌ها هم هر چه سریع‌تر توزیع هوشمند را با سامانه‌های استانی آغاز کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.