حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پرداخت صددرصد مطالبات پنبه‌کاران
05 اردیبهشت 1402 - 13:57
شناسه : 16497
2
سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، در رابطه با پرداخت مطالبات پنبه‌کاران کشور اظهار کرد: پنبه محصول مهمی در بخش کشاورزی است و در راستای حمایت از تولید داخلی و استمرار آن، پرداخت مطالبات در سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام و تصفیه حساب کامل شد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی افزود: خرید توافقی از پنبه‌کاران در راستای حمایت دولت سیزدهم از تولید و در اقدام مثبتی دیگر، پس از سال‌ها در محصول پنبه انجام شد.

آقامیری با اشاره بر شعار امسال مبنی بر رشد تولید یادآور شد: امسال تولید پنبه نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر پرداخت مطالبات سایر محصولات کشاورزی گفت: پرداخت مطالبات خرید تضمینی محصول زعفران و پنبه در راستای حمایت از کشاورزان کشور در دیگر محصولات کشاورزی نیز ادامه خواهد داشت و به عموم کشاورزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.