حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون
16 شهریور 1401 - 20:05
شناسه : 13978
4
دکتر رضا نامنی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی هفته تعاون را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، متن پیام معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونی‌ها کانون‌های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه تلاش می‌کنند. در ایران اسلامی ما، تعاون بر اساس اخلاق و تقوی و مشارکت پایه گذاری شده است و با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در قرآن کریم به موضوع تعاون و کمک به همنوع در نظر گرفته شده است اهمیت آن برای ما بیش از بیش مشخص است.

تعاونی شیوه‌ای اقتصادی، اخلاقی و انسانی، در جهت رشد تولید، اشتغال و توسعه اجتماعی است. مشارکت، به عنوان خصیصه ی ذاتی تعاون، موجب احساس تعلق اجتماعی و تحقق سطح بالاتری از تعهد می‌شود. تعاونی به پشتوانه فرامین دینی و توانایی‌های بشری در جایگاه یک شیوه اقتصادی – اجتماعی قوی می تواند نقش مهمی در فقرزدایی، ایجاد اشتغال و بسط عدالت داشته باشد.

از آن جا که یکی از شعارهای اصلی و اساسی دولت مردمی منتخب بکارگیری تمام ظرفیت‌های عظیم انسانی در ساختار اقتصادی جامعه است، ما نیز با تمام توان در راه گسترش فعالیت‌ها در قالب تعاونی برای رفاه حال مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد چرا که اعتقاد عمیق داریم برای برون رفت از مشکلات موجود تنها راه اتکا به ظرفیت‌های بالای انسانی جامعه است.

هفته تعاون فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت متجلی ترین جلوه همبستگی، تلاش و یکپارچگی در جامعه و در این هفته، ضمن تبریک به تمامی اعضای گرانقدر شبکه تعاون روستایی سراسر کشور که در مسیر توسعه بخش تعاون تلاش می‌کنند، تندرستی و سعادت را برای تلاشگران عرصه تعاون و خانواده آن‌ها از خداوند متعال خواستارم. امید می‌رود با حمایت همه جانبه مسئولین و همراهی مردم آگاه و ولایتمدار شاهد رویش جوانه‌های توسعه درون زا و مردم محور از طریق گسترش فعالیت‌های تعاونی در سطح کشور باشیم.

رضا نامنی
معاون توسعه مدیریت و منابع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.