حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام وزیر به مدیر عامل بانک کشاورزی
20 خرداد 1400 - 22:43
شناسه : 7715
10
وزیر جهادکشاورزی، طی پیامی خطاب به مدیرعامل بانک کشاورزی، سالگرد تأسیس این بانک راشادباش گفته و از خدمات ارزشمند آن قدردانی نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، دراین پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم درآستانه سالگرد تأسیس بانک کشاورزی، هم زمان باسالی که مزین به شعار پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید است، ضمن تبریک و شادباش این برگ زرین در تقویم میهن، بی‌شک توسعه بخش کشاورزی و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی، به عنوان مؤلفه مهم امنیت ملی، در پیوند وثیق با تأمین مالی و آرامش خاطر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، بانک کشاورزی از دیرباز پیش‌ران قطار توسعه و موتو محرک بخش کشاورزی و تولید غذا در کشور است و به خوبی توانسته است درقامت یک بانک متخصص، مردمی و کارآمد از عهده این رسالت مهم برآید. توسعه بیمه کشاورزی نیز مزیت رقابتی دیگر این نهاد مالی تخصصی است. ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی و همکاران کوشا،کارآمد و متخصص شاغل در این بانک، از خدمات شایان آنان سپاسگزاری می‌نمایم. اداره کل روابط عمومی وهمکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی نیز فرصت را مغتنم داشته و ضمن گرامیداشت این روز و ارج نهادن به تلاش همکاران توانمند وسخت کوش، از همه مسئولان بلندپایه کشور، جامعه رسانه‌ای و عموم مردم شریف ایران که ابراز لطف نموده و این روز را گرامی داشته‌اند، قدردانی می‌نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.