حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4518 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
کشت و صنعت مغان پیشاپیش به استقبال نامگذاری سال ۱۴۰۱ رفته بود
12 فروردین 1401 - 17:14
شناسه : 11006
3
در سال ۱۴۰۰ با کشاورزی دانش‌بنیان، کشت بافتی و عناصر جذبی؛ گزارش عملکرد ۱۵ ماهه هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در هفتاد و دومین جلسه هیأت مدیره شرکت روز چهارشنبه دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر رئیس هیأت مدیره ارائه گردید.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری تحلیلی خطوط
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رئیس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل از تاریخ پانزدهم دی‌ماه سال تا دهم فروردین سال‌جاری (۱۴۰۱) بالغ‌بر ۱۶۲ ساعت و بیش از ۵۳۶ مصوبه داشته‌ایم که بالغ‌بر ۴۷۸ مصوبه توسط مدیریت محترم، معاونت‌ها، بدنه کارشناسی و پرسنلی شرکت عملیاتی و اجرا گردیده و حدود ۵۸ فقره مصوبه نیز در حال پیگیری برای اجرایی شدن است که این امر، نشانگر خردپذیری، انسجام مدیریتی و شور و نشاط بدنه شرکت و همکاران داخلی و خارجی آن بوده است.

دکتر قاسم محمدی اضافه کرد: امسال کاری را که مزین به فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» بود، به شرحی آغاز کردیم که در سال ۱۴۰۰ پیشاپیش با کشاورزی دانش‌بنیان، کشت بافتی و عناصر جذبی در عمل و تنظیم تفاهمنامه‌هایی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری و سایر مراکز تحقیقاتی-دانشگاهی به استقبال نامگذاری مبارک مقام معظم رهبری رفته بودیم و در این راستا مأموریت‌هایی همچون بسیج برای مدیریت بذر کشور، تجهیز و راه‌اندازی نهالستان با کمک‌گیری از تکنولوژی و کشاورزی دانش‌بنیان خارج و داخل کشور به انجام رسیده است و درحال استمرار و ادامه برای افزایش تولید گوشت قرمز و ذخیره‌سازی استراتژیک کشور همچون کره و بذر می‌باشیم.

کشاورزی فراسرزمینی سرلوحه برنامه‌های بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل

رئیس هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: همچنین در بزرگترین بنگاه تولیدی-اقتصادی استان اردبیل برای فراهم‌سازی زمینه و مقدمات کشاورزی فراسرزمینی تلاش و کوشش می‌کنیم.

عملکرد مثبت و چشم‌انداز رو به توسعه کشت و صنعت مغان مرهون همدلی، انسجام و تلاش جهادی است

وی خاطرنشان کرد: ما همه این عملکرد و کارکرد‌های مثبت و برنامه‌های امیدوارکننده را با چشم‌انداز مثبت و رو به توسعه شرکت مدیون تلاش و کوشش شبانه‌روزی مدیر عامل و همدلی و انسجام مدیریتی بین اعضاء هیأت مدیره، تلاش جهادی کارکنان و کارگران و خلق ابتکارات و ظرفیت‌های کارشناسان داخلی شرکت و خارج از آن در سطح وزارت جهاد کشاورزی و مشابه آن هستیم.

دکتر قاسم محمدی در ادامه گفت: در اولین جلسه هیأت مدیره در سال ۱۴۰۱ که با حضور گرم، صمیمی و جهادی اعضای هیأت مدیره تشکیل گردید، تصمیم‌گیری شد تا برنامه مدون، هوشمند و هدفمند همه مدیریت‌های شرکت اخذ و با حضورشان بررسی، اصلاح، تکمیل و تقویت شود تا در اجرا آثار آن مشاهده، عملیاتی و میدانی گردد. کما اینکه مقرر گردید متعاقباً خط‌مشی‌های مالی-برنامه‌ای تمامی مدیریت‌ها برای سنجش کارکرد فرآیندی آنان ابلاغ گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.