حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
۵۸۵ طرح وزارت جهاد کشاورزی با فرمان رئیس جمهور در سراسر کشور افتتاح شد
28 تیر 1400 - 13:33
شناسه : 8220
7
۵۸۵ طرح وزارت جهاد کشاورزی با فرمان ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور در سراسر کشور افتتاح شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، در هشتاد و دومین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۵۸۵ طرح وزارت جهاد کشاورزی با سرمایه گذاری بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۴ هزار و ۱۳۴ نفر در حوزه‌های آب و خاک، صنایع تبدیلی و غذایی، شیلات و شهرک‌های کشاورزی با فرمان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

۳ طرح آب و خاک به مساحت ۶۶ هزار هکتار در اراضی سطح کشور، ۴۴۳ طرح صنایع تبدیلی و غذایی، ۱۱۸ واحد گلخانه‌ای و ۷ طرح زیربنایی در شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و همچنین ۱۴ طرح آبزی پروری و زیربنایی شیلات در استان‌های هرمزگان، بوشهر، قزوین و سیستان و بلوچستان از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی است که امروز با فرمان رئیس جمهور در سراسر کشور بهره‌برداری رسمی آن‌ها آغاز شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.