حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4568 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
نقش اساسی زنبور عسل در افزایش تولید محصولات زراعی در کشور
07 بهمن 1401 - 11:17
شناسه : 15582
4
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حوزه زراعت به خصوص در گیاهانی مانند کلزا با گرده‌افشانی توسط زنبور عسل افزایش در تولید و ارتقای کیفیت محصول را داریم.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس علیرضا مهاجر در حاشیه مراسم سومین کنگره بین‌المللی و یازدهمین کنگره ملی پژوهشی زنبور عسل ایران که در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، در گفتگویی در رابطه با اهمیت زنبور عسل اظهار کرد: زنبور عسل از موجودات مهم و باارزش برای بشر به خصوص در بخش کشاورزی است.

وی افزود: در حوزه زراعت به خصوص در گیاهانی مانند کلزا با گرده‌افشانی توسط زنبور عسل افزایش در تولید و ارتقای کیفیت محصول را داریم، بنابراین زنبور عسل در زراعت نقش اساسی دارد.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید تولید، پرورش و ظرفیت‌های زنبور عسل به عنوان یک حشره مفید را در کشور بشناسیم و ارتقا دهیم تا به امنیت غذایی پایدار در کشور برسیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.