حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مهدی رحمانیان کاندیدای اصلح تشکل های صنفی مدیریتی رسانه ها ومطبوعات
13 آبان 1399 - 11:50
شناسه : 4918
7

نشست کارگروه حکمیت نمایندگان تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح جهت نمایندگی مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات ، در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ برگزار و تصمیمات زیر اتخاذ شد: به گزارش پایگاه خبری دیده بان امنیت غذایی – توضیح اینکه با توجه به در اقلیت بودن نماینده مدیران مسؤول در […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست کارگروه حکمیت نمایندگان تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح جهت نمایندگی مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات ، در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ برگزار و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

به گزارش پایگاه خبری دیده بان امنیت غذایی – توضیح اینکه با توجه به در اقلیت بودن نماینده مدیران مسؤول در بین هفت عضو هیأت مذکور؛ لازمه تأثیرگذاری صنفی در این هیأت، قدرت انتقال مطلب و همچنین توان دفاع از مدیران رسانه ها و اقناع مخاطب است که از وجوه تمایز نماینده منتخب خواهد بود. لذا برای احراز این خصوصیات، با بررسی معیارهایی به شرح زیر که برای انتخاب کاندیدای اصلح توسط «کارگروه حکمیت» تعیین شده بود به اظهار نظر پرداخت؛

۱- داشتن تجربه مدیریت و اداره یک بنگاه رسانه‌ای خصوصی

۲- نداشتن مناصب دولتی و حاکمیتی در زمان کاندیداتوری

۳- داشتن حسن شهرت صنفی

۴- قدرت اقناع افراد حاضر در جلسه

۵- نداشتن منفعت مالی و اعتباری حضور در هیأت نظارت

۶- داشتن شخصیت کاریزما و رأی‌آور در صنف رسانه

۷- دارا بودن تخصص و ظرفیت برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف مورد نیاز جامعه رسانه‌ای کشور

۸- داشتن توان گزارش‌دهی از پیشبرد برنامه ها

۹- برخورداری از دانش رسانه

۱۰- توان مطالبه‌گری برای پیگیری حقوق مدیران مسؤول

۱۱- در دسترس‌ بودن برای مدیران سایر رسانه‌ها در زمان‌های لازم

این کارگروه با توجه به اهمیت ویژگی‌های مذکور، با احترام به تمامی افراد حاضر در این رقابت صنفی و تاکید بر ظرفیت‌های علمی، اخلاقی و رسانه‌ای آنها و «صالح» دانستن آنان، مکلفاً جناب آقای «مهدی رحمانیان» مدیرمسؤول روزنامه موفق و شناخته‌شده شرق را به عنوان کاندیدای «اصلح» تشکل‌های صنفی-مدیریتی ذیل معرفی می‌نماید.

لازم به ذکر است تعدادی از کاندیداهای محترم نیز که خود دارای شایستگی‌های لازم بودند با عنایت به شاخص‌های فوق، به نفع جناب آقای رحمانیان انصراف داده‌اند.

بدیهی است انتظار جامعه رسانه‌ای از متولیان امر، برگزاری یک انتخابات «پاک» و «به دور از هرگونه شائبه» و با «رعایت اصل بی‌طرفی» و «محافظت از محرمانگی آراء» می‌باشد.

✓انجمن صنفی مدیران روزنامه های غیر دولتی

✓انجمن صنفی مدیران نشریات ایران

✓انجمن مدیران رسانه های تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور

✓تعاونی اصحاب رسانه

✓کارگروه پیگیری مطالبات صنفی روزنامه های خصوصی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.