حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اعلام تغییرات قیمت تمام شده محصولات دامی تا دو هفته آینده
13 مهر 1399 - 17:07
شناسه : 4422
3

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از بررسی قیمت تمام شده محصولات دامی و اعلام تغییرات آن تا دو هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، مرتضی رضایی، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان سمنان و در حاشیه نشست با نمایندگان […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از بررسی قیمت تمام شده محصولات دامی و اعلام تغییرات آن تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، مرتضی رضایی، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان سمنان و در حاشیه نشست با نمایندگان اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولید محصولات دامی این استان در گرمسار،اظهار کرد: تا پایان سال تأمین نهاده دام و طیور با ارز ۴۲۰۰ تومانی صورت خواهد گرفت و این نهاده‌ها با قیمت مصوب در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با قیمت تمام شده محصولات دامی تصریح کرد: این محصولات براساس آنالیز قیمت تمام شده و سود منطقی که برای تولیدکننده در نظر می‌گیریم، محاسبه می‌شود که این قیمت در حال بررسی است و تغییرات آن تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سختی که کشور با آن مواجه بوده، تولید محصولات دامی تحت تأثیر قرار نگرفته اما هزینه تولید و دستمزد بسیار افزایش یافته است.

وی افزود: به جز ذرت و سویا که از طریق ارز دولتی تهیه می‌شود، باقی نهاده‌ها با ارز نیمایی تأمین می‌شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با سامانه بازارگاه گفت: به منظور ثبت و توزیع نهاده‌های دامی وارداتی سامانه‌ای را به نام بازارگاه راه‌اندازی کرده‌ایم تا تولیدکنندگان بتوانند به راحتی و به میزان نیاز خود، نهاده‌ها را دریافت کنند و از رانت و واسطه‌گری جلوگیری شود.

وی افزود: تراکنش مالی هم در سامانه بازارگاه انجام می‌شود و هم تولیدکنندگان در این سامانه حضور دارند و هم حساب‌داری مالی نهاده‌های دامی تأمین شده با ارز دولتی در این سامانه انجام می‌شود و از این طریق برای دستگاه‌های نظارتی نیز قابل رصد و پایش خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.