حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید سرزده وزیر جهاد کشاورزی از بازار مرغ در میادین پیروزی و بهمن
18 اسفند 1399 - 16:03
شناسه : 6576
7

وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از بازار‌های مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، پیش از ظهر امروز دوشنبه دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از نحوه […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از بازار‌های مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، پیش از ظهر امروز دوشنبه دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از نحوه توزیع گوشت مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید با تأکید بر این که محدودیتی در تولید گوشت مرغ نداریم و در هفته‌های آتی دچار بیش‌بود مرغ خواهیم شد، اظهار کرد: براین اساس به شرکت پشتیبانی امور دام دستور داده‌ایم تا در صورت افت قیمت در بازار، مرغ مازاد بر نیاز را از تولیدکنندگان خریداری کند.

دکتر خاوازی با اشاره به این که مشکل میدان بهمن، توزیع و نحوه نظارت بر صنف بود، خاطرنشان کرد که انشالله با همکاران وزارت صمت جلسه‌ای خواهیم داشت و این مسائل را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: تعدادی از اصناف قدیمی صنف مرغ به ما مراجعه کردند و به نحوه توزیع و اداره غرفه‌ها در میدان بهمن اعتراض داشتند که امروز با حضور این افراد و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و در روز گذشته ۲ هزار تن مرغ مازاد را به بازار عرضه کردیم.

دکتر خاوازی با بیان این که هزاران تن گوشت مرغ منجمد با کیفیت خوب و قیمت ارزان نیز وجود دارد که در حال عرضه است، اظهار امیدواری کرد: در روزهای آینده مشکلاتی که در توزیع مرغ بین اصناف وجود دارد، حل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.