حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی و فرآوری عسل ارومیه
16 دی 1399 - 14:45
شناسه : 5880
9

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان غربی‏، از کارخانه سورت و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و جعبه‌سازی شهرستان ارومیه و سپس کارخانه فرآوری و بسته‌بندی عسل این شهرستان بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، دکتر کاظم خاوازی به‌همراه جمعی از معاونین، استاندار […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان غربی‏، از کارخانه سورت و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و جعبه‌سازی شهرستان ارومیه و سپس کارخانه فرآوری و بسته‌بندی عسل این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، دکتر کاظم خاوازی به‌همراه جمعی از معاونین، استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی از کارخانه سورت و بسته‌بندی محصولات کشاورزی و جعبه‌سازی در شهرستان ارومیه بازدید کردند.

در این واحد خدماتی کشاورزی ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال دارند و اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این واحد هزینه شده است.

ظرفیت سردخانه این واحد ۳ هزار تن، ظرفیت سورت و بسته‌بندی ۳۰ هزار تن و ظرفیت جعبه‌سازی ۳۰۰ تن است.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه، از کارخانه فرآوری و بسته‌بندی عسل به‌عنوان تولیدکننده نمونه عسل در کشور بازدید کرد.

برای راه‌اندازی این واحد تولیدی ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این واحد اشتغال دارند و ظرفیت تولید آن ۴۵۰ تن است.

گفتنی است‎‏؛ دکتر خاوازی و هیأت همراه صبح امروز در محل یادمان شهید باکری حضور یافت و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادای احترام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.