حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان
14 دی 1399 - 10:58
شناسه : 5832
10

در نزدیکی سواحل دریای خزر و در حاشیه جنگل‌های شهرستان عباس‌آباد و کوه‌های کلاردشت، با حمایت و مشارکت 216 میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگترین ومدرن‌ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان مازندران راه‌اندازی شده است و با ایجاد اشتغال برای 67 نفربه صورت مستقیم نقش به‌سزایی در توسعه و بهبود ساختار […]

ارسال توسط :
پ
پ

در نزدیکی سواحل دریای خزر و در حاشیه جنگل‌های شهرستان عباس‌آباد و کوه‌های کلاردشت، با حمایت و مشارکت 216 میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگترین ومدرن‌ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان مازندران راه‌اندازی شده است و با ایجاد اشتغال برای 67 نفربه صورت مستقیم نقش به‌سزایی در توسعه و بهبود ساختار تولید پرورش مرغ مادر، مرغ گوشتی و رونق اقتصادی منطقه داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، پروژه عظیم مرغداری 100.000 قطعه‌ای و مزرعه بزرگ پرورش مرغ مادر شرکت طیور بهشت با مساحت بیش از 10 هکتار، و سالن جوجه‌کشی به ظرفیت 37 میلیون تخم‌مرغ، با حمایت و مشارکت  بانک کشاورزی و با هدف تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ باکیفیت، به بهره‌برداری رسیده است.

مهرداد میزبانی، مدیر مزرعه طیور بهشت گفت: این مزرعه با حمایت بانک کشاورزی و با برخورداری از بهترین شرایط امنیت زیستی و به روزترین فن‌آوری‌ها، و تنها نمونه کاملاً مکانیزه تک سنی در کشور است و با این فناوری، جوجه‌های تولیدی این شرکت کمترین بازه زمانی خروج از تخم را دارند، به‌گونه‌ای که این زمان به زیر 20 ساعت کاهش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: استان مازندران به‌دلیل شرایط مناسب اقلیمی، رتبه نخست صنعت طیور کشور را با  تولید ۳۰ درصد جوجه یک روزه و ۱۱ درصد گوشت سفید کشور، به خود اختصاص داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.