حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تمدید صادرات رب گوجه‌فرنگی تا پایان دی‌ماه
08 دی 1399 - 14:25
شناسه : 5692
10

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادرات رب گوجه‌فرنگی تا پایان دی‌ماه را بلامانع اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری فارس، سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادرات رب گوجه‌فرنگی تا پایان دی‌ماه را بلامانع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری فارس، سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که صادرات رب گوجه‌فرنگی بلامانع است.

در این نامه آمده است که صادرات رب گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی و احجام مختلف با رعایت ضوبط و مقررات صادرات و واردات تا پایان دی‌ماه سال‌جاری بلامانع است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.