حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تکلیف سریع‌تر 200 تن گوشت دپو شده در گمرک تهران
22 اردیبهشت 1400 - 16:22
شناسه : 7452
6
برای جلوگیری از فساد محموله؛ معاون فنی گمرک از دپوی ۲۰۰ تن گوشت منجمد در گمرک تهران خبر داد که امکان دریافت مجوز برای آن وجود ندارد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی گمرک از مشکلات و موانع ترخیص ۲۰۰ تن گوشت خبر داد که در صورت دریافت نکردن مجوزها امکان فاسد شدن آن وجود دارد.

معاون فنی گمرک در نامه به قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار آورده است: به پیوست تصویر نامه شماره ۱۴۰۰/۱۰۲/ س مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ شرکت سپاس کالای ارک زنجان موضوع واردات گوشت منجمد گوسفندی از محل ثبت سفارش شماره ۳۰۱۲۶۸۴۲ به میزان ۲۰۰ تن موجود در گمرک غرب تهران، با عنایت به نوع کالا و فسادپذیر بودن آن، مشکلات بانکی ذینفع که منجر به اخذ کد رهگیری بانک نگردیده و درخواست جهت ترخیص محموله موصوف خواهشمند است دستور فرمائید مراتب بررسی و در خصوص نحوه اقدام اعلام نظر و از نتیجه این سازمان را مطلع فرمایند. با توجه به فسادپذیری کالا و اینکه در صورت فساد کالا تبعات آن متوجه سازمان گمرک خواهد شد و در خصوص مورد مشابه، محموله‌ای در منطقه ویژه استان خراسان از بین رفته و موضوع رسانه‌ای شد، خواهشمند است دستور فرمائید در ارسال پاسخ تسریع فرمایند و اگر امکان ترخیص کالا وجود ندارد اعلام نمایند تا کالا بقید فوریت تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.