حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ثبت سفارش نهاده‌های دامی متوقف نشده‌است
22 فروردین 1400 - 15:04
شناسه : 7057
6
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، ادعای توقف ثبت سفارش نهاده‌های دامی را رد کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

You are hacking your site، حسن عباسی معروفان، درباره توقف ثبت نهاده‌های دامی اظهار داشت: ثبت سفارش نهاده‌های دامی متوقف نشده بلکه در مقطعی وزارت صمت این کار را انجام می‌داد و هم اکنون ادامه این کار را وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: ثبت سفارش‌ها در همان سامانه‌ای که وزارت صمت انجام می‌دهد هم اکنون در وزارت جهاد کشاورزی دنبال می‌شود و ما کارهای بعدی آن را انجام می‌دهیم ضمن اینکه تمام ثبت سفارش‌هایی که از وزارت صمت به وزارت جهاد منتقل شده، بررسی و امور مربوط به آن انجام شده است.

این مقام مسئول افزود: در این فاصله به دلیل تعطیلات ایام نوروز، بانک مرکزی برای ثبت سفارش‌ها تخصیص ارز انجام نداده که این مسأله مورد اعتراض همگان بود و در جلسه‌ای که دیروز در این زمینه با حضور نماینده بانک مرکزی داشتیم، وی عنوان کرد که از هفته جاری تخصیص ارز را شروع می‌کنیم و به دلیل تعطیلات و عدم ابلاغ بودجه ارزی این وقفه ایجاد شده بود چرا که تخصیص ارز باید از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه به اندازه نیاز کشور ثبت سفارش آماده داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: اگر کسی موردی در این زمینه دارد می‌تواند به وزارت جهاد کشاورزی مراجعه و پاسخ خود را دریافت کند ممکن است که شرکتی به دلیل وجود مشکلی در کارش داشته، کنار گذاشته شده باشد، معنای آن این نیست که ثبت سفارش متوقف شده باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.