حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
خرید تضمینی گندم از نیم میلیون تن فراتر رفت
08 اردیبهشت 1400 - 14:32
شناسه : 7269
6
مدیر کل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم و 18 هزار تن دانه روغنی کلزا تا هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، مرتضی سعادت گفت: خرید تضمینی گندم در ۸ استان ادامه دارد و تاکنون ۵۰۵ هزار و 100 تن از کشاورزان تحویل و خریداری شده است.

سعادتی کیا افزود: ارزش گندم‌های خریداری شده بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: خرید تضمینی گندم که در سال گذشته تا این موقع به 356 هزار تومان رسیده بود امسال رشد ۴۲ درصدی دارد، اما این رشد به دلیل آغاز زودتر برداشت گندم در کشور است.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران، استان خوزستان را با خرید ۳۶۵ هزار تن پیشتاز تحویل گندم در کشور اعلام کرد و گفت: در استان کرمان نیز ۴۰ هزار تن گندم خریداری شده است. خرید تضمینی گندم همچنین در استان‌های ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و ادامه دارد.

سعادتی کیا همچنین از خرید بیش از ۱۸ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش ۱۹۸۸ میلیارد ریال در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان و ایلام خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.