حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رفع موانع قانونی برای توسعه گسترده شهرک‌‌های کشاورزی کشور ضروری است
09 مهر 1399 - 21:17
شناسه : 4335
9

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، خواستار کمک به رفع موانع قانونی از سوی مجلس برای توسعه گسترده شهرک‌های کشاورزی در کشور شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های کشاورزی، علی‌اشرف منصوری در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس که به منظور بررسی برنامه‌ها، اقدامات و مشکلات شرکت شهرک‌های کشاورزی برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، خواستار کمک به رفع موانع قانونی از سوی مجلس برای توسعه گسترده شهرک‌های کشاورزی در کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های کشاورزی، علی‌اشرف منصوری در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس که به منظور بررسی برنامه‌ها، اقدامات و مشکلات شرکت شهرک‌های کشاورزی برگزار شد، با تشریح فعالیت‌های انجام شده طی سال‌های اخیر و اقدامات گسترده در دست اجرا در حوزه توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای، شیلاتی و دام و طیور و همچنین تشریح تاثیرگذاری توسعه شهرک‌ها در تحقق جهش و رونق تولید از جمله افزایش بهره‌وری منابع آب و خاک، ایجاد اشتغال پایدار، رشد و توسعه صادرات و ارزآوری، حفاظت از اراضی و … خواستار کمک به رفع موانع قانونی برای تسهیل در پرداخت تسهیلات، کمک به کاهش هزینه‌های تولید، کوتاه کردن فرایند صدور مجوزها، تامین انرژی مورد نیاز تا درب شهرک‌ها توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان، کمک به تأمین آب و تأمین منابع اعتباری برای توسعه گسترده شهرک‌های کشاورزی در کشور شد.

گفتنی است‎؛ در این نشست برنامه‌ها و عملکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی با حضور اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.