حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین میوه، گوشت و مرغ ایام عید و ماه مبارک رمضان
03 دی 1399 - 14:30
شناسه : 5614
11

جلسه تأمین ارز کالا‌های اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری، در این جلسه با تأکید بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تأمین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه تأمین ارز کالا‌های اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری، در این جلسه با تأکید بر لزوم مدیریت و پیگیری دقیق برای تأمین کالاهای اساسی و دارو در ایام پایانی سال گفت: جریان تأمین کالاهای اساسی و دارو باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد و و این روند با جدیت دنبال شود تا مردم دغدغه‌ای برای تأمین دارو و کالاهای اساسی نداشته باشند.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه در هفت سال گذشته با کمبود میوه برای ایام شب عید مواجه نبوده‌ایم، اظهار داشت: برای ایام پایانی سال‌جاری نیز لازم است برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در فروردین سال آینده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای ایام پایانی سال و شب عید باید به‌گونه‌ای انجام شود که از هم اکنون نسبت به تأمین گوشت و مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان اطمینان داشته باشیم.

وی همچنین از بانک مرکزی خواست تمرکز ویژه‌ای برای تأمین ارز موردنیاز دارو داشته باشد تا مردم دغدغه‌ای برای تأمین داروهای موردنیاز نداشته باشند.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تأمین ارز موردنیاز دارو و کالاهای اساسی ارائه شد و تصمیمات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و دارو در سه ماه پایانی سال اتخاذ شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.