روابط عمومی هوشمند در عین حال که آینده پژوه است ظرفیتهای لازم را بهوجود میآورد، تا به کارگیری ایدههای سرمایههای اجتماعی و تمرکز بر مأموریت کاملترین نوع الگو در روابط عمومی را ایجاد کند.
یادمان باشد استفاده از تکنولوژیها هدف روابط عمومی هوشمند نیست بلکه تنها ابزاری است برای رسیدن به هوشمندتر شدن روابط عمومی.
آنچه مهم است مدیر هوشمند در این بخش میباشد تا بهترین پیام را ازطریق بهترین کانال ارتباطی و فراگیر برای جامعه هدف ارسال کند.
در پایان روز 27 اردیبهشت روز ارتباطات وروابط عمومی را به همه تلاشگران عرصه اطلاعرسانی خصوصاً مسؤولین محترم روابط عمومی تعاون روستایی سراسر کشور و شبکه عظیم تعاونیهای روستایی و کشاورزی که نقش مهمی را در تولید وامنیت غذایی ایفا میکنند تبریک عرض میکنیم.
ثبت دیدگاه