حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4531 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عرضه مستقیم تک محصولی در میادین میوه و تره‌بار ویژه شب یلدا
15 آذر 1399 - 22:12
شناسه : 5400
8

ستاد تنظیم بازار با عرضه مستقیم تک محصولی در میادین میوه و تره‌بار ویژه شب یلدا موافقت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از وزارت صمت، در ستاد تنظیم بازار درخواست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص اختصاص حق بهره‌برداری موقت (کوتاه‌مدت) برای عرضه مستقیم تک محصولی انار، […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاد تنظیم بازار با عرضه مستقیم تک محصولی در میادین میوه و تره‌بار ویژه شب یلدا موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از وزارت صمت، در ستاد تنظیم بازار درخواست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص اختصاص حق بهره‌برداری موقت (کوتاه‌مدت) برای عرضه مستقیم تک محصولی انار، ازگیل، خرمالو، نارنگی و هندوانه با تسهیلات و شرایط آسان ویژه شب یلدا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، مراکز تعاون روستایی و سازمان صمت در تهران و استان‌های سراسر کشور به تصویب رسید.

در این جلسه مقرر شد تا نسبت به اطلاع‌رسانی و معرفی متقاضیان توزیع عرضه در این اماکن اقدام گردد.

استفاده سازمان میادین میوه و تره‌بار از تمامی ظرفیت‌ها برای توزیع گوشت مرغ

همچنین مقرر شد تا با توجه به شرایط فعلی بازار گوشت مرغ و از طرفی شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به منظور جلوگیری از ایجاد صف و کاهش مراجعات به مراکز تابعه سازمان، از تمامی ظرفیت‌های ممکن اعم از توزیع گوشت مرغ در بین بهره‌برداران سایر غرف که امکان و شرایط عرضه ندارند، استفاده از اماکن خالی و استفاده از فضای محوطه برای میادین و بازارهای تابعه که امکان استقرار ماشین سردخانه‌دار و عرضه به دیگران را دارند، جهت تنظیم بازار گوشت مرغ اقدام نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.