حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4531 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عرضه و قیمت رب گوجه‌فرنگی کنترل و رصد می‌شود
09 دی 1399 - 11:55
شناسه : 5712
10

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه، تقاضا و قیمت رب گوجه‌فرنگی کنترل و رصد می‌شود و برهمین اساس صادرات آن تا پایان دی ماه بلامانع است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، صادرات رب گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی و احجام […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه، تقاضا و قیمت رب گوجه‌فرنگی کنترل و رصد می‌شود و برهمین اساس صادرات آن تا پایان دی ماه بلامانع است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایرنا، براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، صادرات رب گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی و احجام مختلف با رعایت ضوابط و مقررات صادرات و واردات تا پایان دیماه بلامانع است.

سعید عباسپور، در این ارتباط تصریح کرد: این تصمیم در چارچوب تسهیل و کمک به ادامه روند تولیدات داخلی و فعالیت کارخانجات صنایع تبدیلی بوده که در نامه‌ای به گمرک اعلام شده است و میزان عرضه و تقاضا و قیمت رب گوجه‌فرنگی مورد کنترل و رصد قرار می‌گیرد.

تمدید مهلت صادرات رب گوجه‌فرنگی قبلاً تا پایان آذرماه در نامه‌ای به گمرک اعلام شده بود که این مهلت تا پایان دیماه جاری تمدید شد.

آمارهای سالیانه گویای آن است که بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی در سطح ۱۳۰ هزار هکتار در اراضی کشاورزی کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود که بخشی از این محصول نیز به بازارهای هدف و کشورهای همسایه صادر می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.