حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قیمت ۱۷ هزار تومانی خیار تکذیب شد
03 آذر 1399 - 14:38
شناسه : 5216
8

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت هر کیلو خیار ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است، گفت: قیمتی که برای این محصول در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده، اغراق‌آمیز است و تکذیب می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، اسدالله کارگر، با تکذیب افزایش قیمت خیار به […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت هر کیلو خیار ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است، گفت: قیمتی که برای این محصول در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده، اغراق‌آمیز است و تکذیب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، اسدالله کارگر، با تکذیب افزایش قیمت خیار به ۱۷ هزار تومان، گفت: قیمت خیار در حال حاضر در میدان مرکزی میوه و تره‌بار بین ۵ هزار تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و با احتساب سود برای مصرف‌کننده نهایی حداکثر بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه البته قیمت ۱۱ هزار تومان نیز برای خیار زیاد است، افزود: با این حال اعلام قیمت ۱۷ هزار تومانی برای این محصول در شبکه‌های اجتماعی، بسیار اغراق‌آمیز و بزرگ‌نمایی است.

قیمت گوجه‌فرنگی حدود ۴ هزار تومان کاهش یافت

کارگر با اشاره به آغاز فصل سرما، گفت: به‌دلیل سرما تولید خیار بوته‌ای کندتر شده و بارآوری این محصول دیرتر انجام می‌شود و عمده خیارهایی که در بازار وجود دارد محصولات گلخانه است که قیمت بالاتری دارند.

وی با بیان اینکه هر سال با آغاز فصل سرد، قیمت محصولات صیفی افزایش می‌یابد، افزود: این اتفاق درباره گوجه‌فرنگی نیز افتاده بود که با ورود محصولات جنوب قیمت این محصول نیز تا حدودی تعدیل شده و هم اکنون قیمت آن در میادین مرکزی بین ۴ هزار تا ۱۱ هزار تومان است یعنی حدود ۴ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گفته کارگر با انبوه شدن عرضه محصولات جنوب کشور، قیمت گوجه‌فرنگی کاهش بیشتری خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.