حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ممنوعیت واردات برنج برداشته شد
01 آبان 1399 - 16:08
شناسه : 4757
7

معاون گمرک ایران با بیان اینکه از امروز ممنوعیت واردات برنج برداشته شد، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک، ترخیص شوند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد جمال ارونقی، اظهار داشت: از […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون گمرک ایران با بیان اینکه از امروز ممنوعیت واردات برنج برداشته شد، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک، ترخیص شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد جمال ارونقی، اظهار داشت: از امروز، اول آبان‌ماه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ممنوعیت فصلی برنج برداشته می‌شود.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک افزود: بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج در گمرکات دپو شده که پیشتر مشکل تأمین ارز داشتند که در حال حاضر در صف تخصیص ارز قرار گرفته و امید است ظرف روزهای آینده با صدور کد رهگیری بانک نسبت به ترخیص این اقلام از گمرکات کشور اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.