حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نشست هم‌اندیشی افزایش بهره‌وری تولید با حضور دکتر اصغرزاده عضو هیئت مدیره و آقای دکتر غیبی مجری طرح افزایش بهره‌وری تولید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
25 فروردین 1400 - 14:04
شناسه : 7178
8
تأمین امنیت غذایی و سلامت تغذیه‌ای در ایران پس از انقلاب اسلامی به‌عنوان مهمترین محورهای توسعه مورد تأکید بوده است. از این‌رو در چارچوب سیاست‌های توسعه روستایی و کشاورزی، افزایش میزان تولید محصولات اساسی غذایی از طریق توسعه بخش کشاورزی برای دستیابی به خودکفایی و تأمین امنیت غذایی به‌ویژه برای مقابله با تحریم‌ها در دستور کار بوده است. با توجه به کمیابی عوامل تولید از جمله آب و خاک، افزایش بهره‌وری تولید، بهترین روش دستیابی به رشد بخش کشاورزی می‌باشد. از این‌رو برای افزایش بهره‌وری، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات باید از مرحله پیش از تولید تا مرحله عرضه به بازار و تحویل به مصرف‌کننده را شامل گردد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده بان امنیت غذایی)، سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران با در نظر گرفتن دغدغه‌های بخش کشاورزی، و بنابر رسالت سازمانی خود با توجه به شبکه گسترده تعاونی‌ها اقدام به تعریف مجری طرح بهره‌وری تولید در چارت سازمانی خود نموده است. در این راستا در تاریخ 1400/1/23 نشست هم‌اندیشی با حضور جناب آقای دکتر اصغرزاده عضو هیئت مدیره و آقای دکتر غیبی مجری طرح بهره‌وری سازمان مرکزی ایران و آقای مهندس حسنی مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید روستایی ایران و کارشناسان فنی اتحادیه برگزار گردید. در این نشست ابتدا آقای حسنی ضمن خیرمقدم به میهمانان به معرفی کارشناسان فنی و بیان پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اتحادیه پرداختند. در ادامه آقای دکتر اصغرزاده هدف از برگزاری جلسه را تشریح نمودند و خواسته‌ها و انتظارات از اتحادیه را در فعالیت‌های افزایش بهره‌وری تولید تشریح نمودند. سپس آقای دکتر غیبی درخصوص اقدامات، روش اجرا و نحوه فعالیت‌ها توضیحاتی را ارایه نموده و در پایان کارشناسان اتحادیه نظرات خود را بیان نمودند. در پایان مقرر گردید اتحادیه تعاونی تولید روستایی ایران به‌عنوان قرارگاه افزایش بهره‌وری تولید باشد و کارشناسان فنی اتحادیه نیز به‌عنوان اعضای ثابت طرح افزایش بهره‌وری تولید به اجرای طرح کمک نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.