حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نقش صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تقویت زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی
14 مهر 1399 - 14:03
شناسه : 4451
7

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره‌مندی از ظرفیت نهادی‏، تحرک و پویایی را در مسیر توسعه پایدار فراهم می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی، جانعلی بهزادنسب امروز در دیدارهای جداگانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره‌مندی از ظرفیت نهادی‏، تحرک و پویایی را در مسیر توسعه پایدار فراهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی، جانعلی بهزادنسب امروز در دیدارهای جداگانه و گفت و گو با رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان‌های خوزستان و کرمانشاه اظهار داشت: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره‌مندی از ظرفیت نهادی، علاوه‌بر تأمین، تجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی در بخش کشاورزی، با شناسایی نیازهای تولیدکنندگان و بهره‌برداران و اولویت‌بندی آنها، برنامه‌های لازم را برای تأمین با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط به عمل می‌آورند.

وی افزود: حمایت از تکمیل و تقویت زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی، رسوخ دانش فنی و تأمین نهاده‌ها از اهداف اصلی این صندوق‌ها است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی‏ خاطرنشان کرد: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به‌عنوان بهترین سازه‌های اقتصادی و اجتماعی در بخش کشاورزی، با مشارکت دولت، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شکل گرفته و هم راستا با سیاست‌های عمومی در بخش کشاورزی حرکت می‌کنند.

وی افزود: مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این صندوق‌ها پدیده‌ای بی‌نظیر در کشور و دنیای امروز هستند.

بهزادنسب تصریح کرد: امکان استفاده از خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان برای سهامداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی از طریق صندوق‌ها با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بهره‌مندی از منابع اعتباری آن معاونت فراهم شده است.

به گفته وی، خوشبختانه تجربیات موفقی توسط صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی صورت گرفته است که به‌عنوان الگوهای موفق لازم است مستندسازی شود و در فرایند یادگیری مستمر و انتقال دانش مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی زمینه‌های ممکن در تقویت و افزایش سرمایه این صندوق‌ها فراهم شود و تا صندوق‌ها بتوانند زمینه‌های مساعدی را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به بهره‌برداران بخش کشاورزی و اعمال سیاست‌های حاکمیتی در این بخش، فراهم سازند.

گفتنی است؛ در این دیدارهای جداگانه گزارشی از عملکرد صندوق‌های استانی خوزستان و کرمانشاه توسط روسای سازمان جهادکشاورزی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان‌ها ارائه شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.