حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4531 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
همکاری ایران با فائو در اجرای «طرح ارتقای تاب‌آوری بخش کشاورزی در برابر توفان‌های ماسه و گرد و غبار»
24 شهریور 1399 - 12:54
شناسه : 3957
8

سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از شش کشور همکار در طرح بین منطقه‌ای فائو با عنوان “تسریع سرمایه‌گذاری و اقدامات به منظور ارتقای تاب‌آوری بخش کشاورزی در برابر توفان‌های ماسه و گرد و غبار” انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از شش کشور همکار در طرح بین منطقه‌ای فائو با عنوان “تسریع سرمایه‌گذاری و اقدامات به منظور ارتقای تاب‌آوری بخش کشاورزی در برابر توفان‌های ماسه و گرد و غبار” انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی، دکتر علیمراد سرافرازی، با بین این مطلب، افزود: این طرح بین منطقه‌ای با استفاده از منابع اعتباری برنامه همکاری‌های فنی فائو (TCP) و همکاری شش کشور جمهوری اسلامی ایران، عراق، کویت، چین، مغولستان و الجزایر با هدف سازگاری و کنترل آثار زیانبار گرد و غبار بر تولیدات کشاورزی در سه کانون مهم گرد و غبار در خاورمیانه، شمال چین و شمال آفریقا (منطقه منا) به زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: تدوین یک برنامه جامع اجرایی بین منطقه‌ای و شناسایی منابع بین‌المللی و ملی لازم برای اجرای این برنامه در دستور کار این طرح قرار دارد.

دکتر سرافرازی گفت: سند همکاری ایران با فائو در آینده نزدیک در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌عنوان نهاد مرجع ملی امضا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زیان‌های اقتصادی ناشی از هر توفان ماسه و گرد و غبار می‌تواند به صدها میلیون دلار برسد./روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.