حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین کود کشاورزان کشور وجود ندارد
31 شهریور 1399 - 14:36
شناسه : 4120
4

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین کود کشاورزان کشور وجود ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، حمید رسولی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ابلاغی تأمین و توزیع کود‌های یارانه‌ای به شرکت خدمات حمایتی حدود سه میلیون تن کود را […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین کود کشاورزان کشور وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، حمید رسولی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ابلاغی تأمین و توزیع کود‌های یارانه‌ای به شرکت خدمات حمایتی حدود سه میلیون تن کود را دربر می‌گیرد که ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن آن کود‌های ازته و ۶۰۰ هزار تن کود‌های فسفاته و پتاسه است.

وی افزود: کشور در حوزه تأمین کود ازته کاملاً خودکفاست و تاکنون بیش از یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تن کود ازته تحویل بخش کشاورزی شده است که این مقدار نسبت به ۱۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور بیان کرد: در زمینه تأمین کودهای فسفاته و پتاسه نیز بخش قابل‌توجهی در حال حاضر وارداتی است که واردات این کودها انجام شده است.

رسولی با اشاره به تغییر نرخ ارز و نوسانات ایجاد شده در این زمینه گفت: در کشور هیچ مشکلی در حوزه تأمین کودهای فسفاته و پتاسه وجود ندارد و نهاده در حال حاضر به میزان کافی تهیه و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از برنامه ابلاغی تأمین و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه تاکنون محقق شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.