حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
واردات موز و آناناس در برابر صادرات سیب آزاد است
23 اسفند 1399 - 14:27
شناسه : 6630
11

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: واردات موز و آناناس در برابر صادرات سیب آزاد است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، در نامه‌ای به امید گیلان‌پور، معاون صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد عنوان کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: واردات موز و آناناس در برابر صادرات سیب آزاد است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، در نامه‌ای به امید گیلان‌پور، معاون صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد عنوان کرده است که واردات چهار میوه آناناس، موز، انبه و نارگیل ممنوع نیست اما باید در تهاتر با سیب صورت بگیرد.

این در حالی است که اخیراً ستاد تنظیم بازار همچنین مصوب کرد که تا اطلاع ثانوی و تا متعادل شدن قیمت فروش میوه و همچنین فراوانی کالا در شبکه‌های توزیع، صادرات سیب و پرتقال محدود گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.