حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت تبیین خدمات انجام شده در بخش کشاورزی تأکید کرد
27 اردیبهشت 1400 - 16:37
شناسه : 7514
8
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت پایش فضای رسانه‌ای، پاسخگویی و روشنگری و تبیین خدمات و اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی برای آگاهی افکار عمومی تأکید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مجازی مدیران ارشد ستادی و استانی و مسئولان روابط عمومی این وزارت برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها، نیروی دفاعی سازمان در جنگ تبلیغاتی افکار عمومی هستند.

وی تأکید کرد: شغل روابط عمومی، تخصصی و همانند سایر بخش‌های تخصصی وزارت با اهمیت است؛ از همکاران روابط عمومی می‌خواهم تا قدردان جایگاه خود باشند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که روابط عمومی از بخش‌هایی است که شانه‌به‌شانه وزیر می‌تواند به پیشبرد اهداف وزارتخانه کمک کند، تصریح رکد: انتظارات از روابط عمومی بی‌نهایت است و باید با تمام توان امور پیگیری شود.

دکتر خاوازی، خدمت در روابط عمومی را مقدس و لطف خدا دانست و افزود: من قدر خدمات شما را که از مجموعه وزارت و همه ارکان بخش کشاورزی دفاع می‌کنید، می‌دانم.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه، شرایط حاضر کشور را با سال‌های قبل متفاوت عنوان و تأکید کرد: امروز بیشترین فشار بر روی دولت در زمینه امنیت غذایی و سفره مردم و به عبارتی روی وزارت جهاد کشاورزی است.

دکتر خاوازی گفت: باید بتوانیم واقعیت خدمات انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی را ارائه کنیم تا مردم آگاه شوند.

وی افزود: ما نتوانستیم خدماتی که در حوزه جنگل و مرتع و یا خدمات حاکمیتی در حوزه مبارزه با آفت ملخ و ده‌ها خدمت دیگر انجام شده را به مردم منتقل کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: انتقال اطلاعات در زمینه خدمات انجام شده موجب تغییر رویکرد افکار عمومی به وزارت جهاد کشاورزی می‌شود.

وی، گفت: واحدهای تخصصی وزارت جهاد کشاورزی موظفند کمک کنند تا روابط عمومی‌ها بتوانند خدمات انجام شده را به مردم منتقل کنند.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه این نشست تأکید کرد: باید نسبت به آموزش و تربیت افراد نخبه در روابط عمومی‌ها برای انتقال پیام به مخاطبان در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدات چند رسانه‌ای و سایر تخصص‌های جدید با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع اقدام شود.

دکتر خاوازی تصریح کرد: روابط عمومی، جای هر کسی نیست و باید در این بخش افراد با تجربه و سرآمد و یا با تحصیلات مرتبط فعالیت کنند.

وی با بیان این‌که در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های پر مخاطب، افراد توانمند و مطلع‌ترین و مسلط‌ترین آنان باید حضور پیدا کنند، تأکید کرد: گروه‌هایی باید به‌طور دائم فضای رسانه‌ای را پایش و با همکاری بخش‌های تخصصی به سرعت نسبت به روشنگری و پاسخگویی به شبهات احتمالی اقدام کنند.

وزیر جهاد کشاورزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارت را مکلف کرد با همکاری سایر واحدهای تابعه نسبت به تامین مالی و تجهیزات برای ارائه خدمات روابط عمومی‌ها اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.