حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
کانون هماهنگی زرشک و عناب راه‌اندازی شد
05 مهر 1399 - 17:40
شناسه : 4232
11

با توجه به ظرفیت بالای استان خراسانی جنوبی در تولید زرشک و عناب با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب در این استان تأسیس شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به ظرفیت بالای استان خراسانی جنوبی در تولید زرشک و عناب با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب در این استان تأسیس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار با هدف حمایت از توسعه کاشت و تأسیس واحدهای فرآوری و بسته‌بندی زرشک و عناب در استان خراسان جنوبی تأسیس شد.

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زرشک و عناب، علاوه‌بر فرآوری و توسعه فناوری در این حوزه، برای توسعه بازار و صادرات نیز تلاش خواهد کرد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، استان خراسان جنوبی به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده عناب و همچنین تولیدکننده انحصاری زرشک در کشور و زرشک بی‌دانه در جهان شناخته می‌شود. تأسیس این کانون می‌تواند ضمن گشایش مسیرهای صادراتی جدید، به توسعه زنجیره ارزش و فرآوری در این استان کمک کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.