حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
کم کاری در تولید کره در سال‌های گذشته
26 شهریور 1399 - 11:41
شناسه : 4035
8

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در تولید کره طی سال‌های گذشته کم کاری شده بود، گفت: تحریم‌ها باعث شد تولید این محصول ازسر گرفته شود و کره تولید داخل به سفره‌های مردم راه ‌می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی رضایی، معاون امور […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در تولید کره طی سال‌های گذشته کم کاری شده بود، گفت: تحریم‌ها باعث شد تولید این محصول ازسر گرفته شود و کره تولید داخل به سفره‌های مردم راه ‌می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی رضایی، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا هفته گذشته، واردات کره داشتیم که باعث خروج ارز از کشور می‌شد، در حالی که کشور ما جزو بزرگترین تولیدکنندگان شیر در خاورمیانه است و پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۱.۵ میلیون تن شیر خام تولید و بیش از ۹۰۰ هزار تن صادرات فرآورده‌های لبنی برپایه شیرخام خواهیم داشت اما در بحث تولید کره کم کاری شده بود و به واسطه تحریم‌ها، تولید آن از سرگرفته شد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: سالانه بیش از ۷۰ هزار تن ظرفیت تولید کره در کشور داریم و این ظرفیت قابل افزایش است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت صنایع تولید کره از شیرخام را راه‌اندازی کردند که امروز با افتخار اعلام می‌کنم، کره تولید داخل به سفره‌های مردم راه  ‌می‌یابد.

رضایی تأکید کرد: این اقدام، علاوه‌بر توسعه صنعت شیرخام در کشور، باعث صرفه‌جویی در منابع ارزی می‌شود.

وی در رابطه با تولید شیرخشک در داخل کشور اظهار کرد: شیرخشک داخلی با کیفیتی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید می‌شود و تمام مراحل تولید آن قابل اندازه‌گیری و کنترل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.