حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اجرای ۵ پروژه ارتقای امنیت غذایی در حوزه زراعتی و باغبانی
10 آذر 1399 - 14:24
شناسه : 5336
5

پنج پروژه در حوزه زراعت و باغبانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با هدف تأمین امنیت غذایی اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، توسعه فناوری در صنعت کشاورزی و باغبانی مورد حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد و در […]

ارسال توسط :
پ
پ

پنج پروژه در حوزه زراعت و باغبانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با هدف تأمین امنیت غذایی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، توسعه فناوری در صنعت کشاورزی و باغبانی مورد حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد و در این راستا ۵ پروژه با همکاری نهادهای مؤثر در این صنایع در دستور کار این ستاد قرار دارد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، اجرای این پروژه با حمایتی ۲۹ میلیـارد تومـانی همراه است، ضمن آنکه تاکنون ۲ شــتاب‌دهنده در حــوزه زراعـت و ۵ شـتاب‌دهنده در حـوزه صنایـع غذایـی ایجاد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.