حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اختصاص 17 هزار تن شکر برای زمستان گذری زنبورداران کشور
11 اسفند 1399 - 17:29
شناسه : 367
8

به گزارش دیده‌بان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت شکر حمایتی زنبورداران در مرحله دوم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرده و وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی برای تعدیل قیمت جدید شکر حمایتی است تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش دیده‌بان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت شکر حمایتی زنبورداران در مرحله دوم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرده و وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی برای تعدیل قیمت جدید شکر حمایتی است تا این نهاده با قیمت مناسبی به دست زنبورداران برسد.

وی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در اوایل پاییز امسال با توجه به نیاز بخش زنبور عسل، درخواست ۳۲ هزار تن شکر حمایتی از وزارت صمت کرده بود و این در حالی است که از این میزان، ۱۵ هزار تن شکر با قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان در مرحله نخست اختصاص یافت و در استان‌های کشور بین زنبورداران توزیع شد و قرار شد مابقی شکر مورد نیاز در مرحله دوم تأمین شود.

اکبرپور ادامه داد: تخصیص ۱۷ هزار تن شکر حمایتی در مرحله دوم نیز با تأخیر و با قیمت جدید اعلام شده و انتظار ما این است که در سال جهش تولید و برای حمایت از تولیدکنندگان در حوزه زنبورداری، این میزان شکر با همان قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلو گرم و یا با قیمت متعادل‌تری تصویب و در اختیار زنبورداران کشور قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد که معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در این راستا در نامه‌ای به معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت که در تاریخ ۹ اسفند ارسال شده، خواسته است مابقی نهاده شکر حمایتی با توجه به نقش زنبورداران در افزایش کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی و مرتعی به واسطه گردافشانی مؤثر گیاهان و برقراری چرخه امنیت غذایی، با قیمت متعادل‌تری تصویب شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.