حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ارائه کامل‌ترین تصویر صنایع غذایی کشور با انتشار کتاب قرن صنعت غذا
08 بهمن 1399 - 15:26
شناسه : 6229
10

«کتاب قرن صنعت غذا» به هیچ عنوان مدعی نیست که تصویر کاملی از همه صنعت غذا را ارائه کرده‌است، اما معتقد است که کامل‌ترین تصویری که می‌شد از کلیت یک صنعت ارائه داد،‌ در این کتاب منتشر شده‌است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از اقتصاد سبز آنلاین، محمدرضا جمشیدی، سردبیر «اقتصادسبز» […]

ارسال توسط :
پ
پ

«کتاب قرن صنعت غذا» به هیچ عنوان مدعی نیست که تصویر کاملی از همه صنعت غذا را ارائه کرده‌است، اما معتقد است که کامل‌ترین تصویری که می‌شد از کلیت یک صنعت ارائه داد،‌ در این کتاب منتشر شده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از اقتصاد سبز آنلاین، محمدرضا جمشیدی، سردبیر «اقتصادسبز» امروز در جلسه رونمایی از کتاب قرن صنعت غذا که در محل اتاق ایران برگزار شد ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: پس از شکل‌گیری فکر اولیه انتشار کتاب در اردیبهشت سال 1399 و پس از 5 ماه پرتلاش این کتاب در سه فصل مجزا با نام‌های سیر تکامل صنعت غذا، چهره‌های ماندگار صنعت غذا و با تصویرسازان صنایع غذایی به زیور طبع آراسته شده‌است.

به گفته وی در این کتاب علاوه بر یادداشت‌هایی از مدیران ارشد وزارتخانه‌های صمت، جهادکشاورزی و بهداشت، 13 مدیر ارشد تشکلی به بیان تاریخچه و تحلیل آخرین وضعیت صنعت خود پرداخته‌اند.
جمشیدی تصریح کرد: گردآوری زندگینامه حدود 110 چهره تأثیرگذار و ماندگار صنعت غذا در یک کتاب هم به نوبه خود حائز اهمیت است.
سردبیر «اقتصادسبز» خاطرنشان ساخت: در فصل تصویرسازان صنایع غذایی نیز با انتشار گزارش‌های مشروحی به سیر تکامل صنعت غذا در زیربخش‌های مختلف پرداخته شده‌است.
وی یادآور شد: «اقتصادسبز» به خود می‌بالد که در تیمش از یحیی امیری حرفه‌ای ترین و پرکارترین گزارش‌نویس مطبوعات بهره می‌برد که در طول بالغ بر 50 سال کار حرفه‌ای اش بیش از 3 هزار عنوان گزارش به چاپ رسانده‌است و هم‌اکنون گروه گزارش «اقتصادسبز» را مدیریت می‌کند.
سردبیر «اقتصادسبز» در پایان از همه تشکل‌های صنفی و مدیران شرکت‌های صنعت غذا که در ارائه اطلاعات و افزودن بر غنای کتاب حاضر همکاری کردند، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.