حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
افزایش مصرف کودهای ترکیبی در کشور
09 مهر 1399 - 21:07
شناسه : 4327
5

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: مصرف کودهای ترکیبی در کشور رو به افزایش است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مهندس حمید رسولی، در بیستمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی با بیان اهمیت و بازخورد مثبت کشاورزان نسبت به مصرف کودهای ترکیبی (NPK) از […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: مصرف کودهای ترکیبی در کشور رو به افزایش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مهندس حمید رسولی، در بیستمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی با بیان اهمیت و بازخورد مثبت کشاورزان نسبت به مصرف کودهای ترکیبی (NPK) از تولیدکنندگان این کودها دعوت کرد تا در این زمینه فعالیت جدی‌تری داشته و با همکاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به رشد و توسعه مصرف این کودها کمک کنند.

وی افزود: از سال ۹۸ تاکنون تنها از طریق شرکت‌هایی که با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری داشته‌اند حدود پنج هزار تن انواع کودهای ترکیبی از طریق کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی این شرکت به فروش رسیده و میان کشاورزان توزیع شده است.

مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده جهت رشد و توسعه مصرف کودهای تولید داخل، به اقدامات انجام شده جهت تامین خاک فسفات و پتاس به‌عنوان ماده اولیه تولید انواع کودهای پایه و ترکیبی اشاره و گزارشی از افزایش مصرف کودهای ترکیبی در کشور نیز ارایه کرد.

در ادامه این جلسه شیوه‌ها و ابزارهای کمک به رشد و توسعه فعالیت شرکت‌های داخلی تولیدکننده کودهای ترکیبی (NPK) مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.