حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
امضای تفاهم‌نامه همکاری برای راه‌اندازی موزه ملی خاویار ایران
14 دی 1399 - 15:58
شناسه : 5791
7

تفاهم‌نامه همکاری پروژه گردشگری،‌ آموزشی،‌ فرهنگی و اقتصادی بین معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منعقد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری و ضرورت توسعه همه‌جانبه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

تفاهم‌نامه همکاری پروژه گردشگری،‌ آموزشی،‌ فرهنگی و اقتصادی بین معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری و ضرورت توسعه همه‌جانبه و هم‌افزایی توان و امکانات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین امروز یکشنبه در محل دفتر معاونت میراث فرهنگی با حضور دکتر محمدحسن طالبیان معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و دکتر سیدمحمد مجابی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی تایید و به امضای طرفین رسید.

به موجب این تفاهم‌نامه طرفین در زمینه‌های؛ همکاری ‌در پروژه مجموعه گردشگری، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی در قالب راه‌اندازی موزه باز ملی خاویار ایران در محوطه ماهیان خاویاری بندر کیاشهر استان گیلان؛ همکاری و استفاده از ظرفیت‌های در اختیار طرفین برای توسعه صنعت گردشگری شیلاتی‎؛ همکاری در حفظ سرمایه‌های فرهنگی و منابع ملی و کمک به رونق و توسعه صنعت خاویار ایران از طریق احداث اقامتگاه بوم‌گردی، احداث مرکز تجاری ملی و بین‌المللی و بورس خاویار، احداث آکادمی پرورش ماهیان خاویاری، آموزش و احداث مرکز فرهنگی-تفریحی خاویار، برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای تخصصی در راستای موزه زنده خاویار و سایر موضوعات مورد درخواست طرفین با توجه به امکانات در اختیار طرفین به همکاری خواهند پرداخت.

همچنین در این تفاهم‌نامه و برای تحقق اهداف آن به مواردی مانند معرفی نماینده از سوی طرفین و تهیه برنامه کاری سالانه و شناسایی نیازها و اولویت‌های طرفین اشاره شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.