حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب سرپرست معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی
29 شهریور 1400 - 17:52
شناسه : 9116
9
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، مهندس حسین دماوندی‌نژاد به‌عنوان سرپرست معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در بخشی از حکم دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی آمده است: پیگیری مجدانه وظایف محوله به‌ویژه تلاش برای توسعه صنعت دامی کشور با رویکرد حفظ و ارتقای ذخایر ژنیتکی، بهبود کسب و کار و معیشت دامداران کشور و نهایتاً امنیت و سلامت غذایی مردم عزیز کشورمان در این بخش مورد انتظار است.

لازم به ذکر است مهندس دماوندی‌نژاد، سرپرست معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از جمله مدیران باسابقه معاونت امور دام است که سالیان زیادی به عنوان مدیرکل دفتر طیور وزارتخانه فعالیت نموده و دستاوردهای ارزشمندی را از خود برجای گذاشته است. وی همچنین سابقه قائم مقامی و سرپرستی معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، عضویت در هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور و قائم مقامی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر را در کارنامه عملکرد درخشان خود دارد.

بی‌شک بابت این انتخاب و انتصاب شایسته که از میان بدنه تخصصی و با توجه به سوابق مؤثر مهندس دماوندی‌نژاد در بخش دام و طیور صورت گرفته است؛ بایستی به دکتر ساداتی‌نژاد تبریک گفت و امیدواریم که وی در ادامه انتصابات خود برای حل مشکلات بخش کشاورزی، نگاه به نیروهای باتجربه و متخصص درون وزارتخانه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.